Ügyféltájékoztató

A lenti tájékoztatót ügyfélkérdések, megkeresések esetén használjátok, kérjük, az időpont és az érvényben lévő korlátozásokat ellenőrizzétek.

Ügyfeleink és munkatársaink egészsége, valamint az üzletmenet folytonosságának biztosítása érdekében a T-Systems Magyarország folyamatosan felülvizsgálja és szükség esetén módosítja működési folyamatait a Deutsche Telekom, a Magyar Telekom Csoport, a hazai egészségügyi hatóságok valamint a foglalkoztatás-egészségügyi szolgáltatók előírásai és iránymutatásai alapján.

A fent említett előírások értelmében a mai naptól (2020.03.11.)* a T-Systems Magyarország munkatársai üzleti ügyben nem utazhatnak külföldre, a külföldről visszatérő kollégák pedig legalább 14 napig távmunkában folytathatják tevékenységüket*. Ezzel is szeretnénk hozzájárulni a járvány megfékezéséhez és az üzletmenet-folytonosság biztosításához. Az intézkedéseket indokolja az is, hogy a Telekom és T-Systems székházában jelenleg 4500 kolléga dolgozik közösen és bár minden intézkedést megteszünk a megfelelő védelem biztosítása érdekében, a járvány terjedésének kockázatát ilyen módon is minimalizálni kívánjuk. Valamennyi digitális szolgáltatásunk változatlan formában elérhető, az életbe lépő rendelkezések mindössze a találkozásokat, a személyes jelenlétet korlátozzák. A digitalizáció elkötelezett híveként számos olyan megoldást ajánlunk partnereink számára, amelyekkel a távolról történő munkavégzést tudjuk támogatni házon belül vagy vállalatok között.

A T-Systems ezzel párhuzamosan felkészült arra, hogy a jelenleg Magyarországon érvényben lévő veszélyhelyzet intézkedései mellett is folyamatos rendelkezésre állással nyújtson szolgáltatást ügyfelei számára. Vállalatcsoportunk rendelkezik ISO 22301-es szabvány által tanúsított Üzletmenet-folytonossági Irányítási Rendszerrel, mely idén külső audit keretében sikeresen megújításra került. Szolgáltatásaink folyamatos fenntartásán túlmenően összehangolt felkészülési és intézkedési feladatokat tartalmazó egyedi veszélyhelyzeti tervvel is rendelkezünk járványhelyzet esetére, amelyet a vállalatcsoport egészére vonatkozóan léptetünk életbe szükség esetén.  

*Az érvényben lévő Magyar Telekom kommunikáció alapján frissíteni szükséges.